PDA

View Full Version : Vent Zone



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

  1. The Hourglass
  2. Dear Wal-Mart; Querido el Wal-Marcado
  3. Things I love.
  4. Dear Wal-Mart
  5. Dropped my god damn tv
  6. =\
  7. Fuck You Anxiety Attacks, FUCK YOU!
  8. Merry Fucking Christmas
  9. fucking stone!
  10. I just ruined Christmas.
  11. Why Windows? WHY?!?!
  12. It's 10:47 Christmas Morning.
  13. Prestiging in MW2.
  14. Dear Petrol
  15. Fuck I hate the holidays and stupid people
  16. "Hunters"
  17. Yay! :)
  18. Things I hate
  19. iPod
  20. Worst day ever!!!
  21. No, Stig!
  22. I iz teh lonely and confused and stuffhelp me and stuff
  23. Trying to move on
  24. I simply lack the sh*t to care...
  25. Happy Vent!
  26. Grow up!
  27. Dad, get a grip
  28. Got a ring there?
  29. Thanks a lot
  30. Fuck you!
  31. Stupid snow.
  32. Respect
  33. You attack.
  34. ... This is done.
  35. UFC + Ebay = Rage
  36. (NSFW) finals
  37. Fuck my boss
  38. Coursework.
  39. I hate the holiday season..
  40. Fuckkkk
  41. I doubt anyone really cares....
  42. Thank you very fucking much..
  43. Where do I start?
  44. Urg!
  45. Vitamins for Skin & Hair
  46. Damn You
  47. Hate Is such a strong word.
  48. I failed a class
  49. Um...fuck finals?
  50. Aaaghhhh! Fml!
  51. Ugh, finals (and other issues) suck! I'm so stressed out!
  52. god i'm so stressed out
  53. :/
  54. Snowday
  55. I hate winter
  56. I'm so over it
  57. This is a vent.
  58. Stupid shitty laptop...
  59. Phones:(
  60. It's getting old
  61. John mccain you dumb fucking bigoted asshole!!!!!!!!!!
  62. Unfair
  63. Happy Vent!!
  64. Happy Vent!
  65. Please stop staring...
  66. I hate my bosses
  67. Okay, steal my best friend
  68. I just failed the easiest class in the world due to bad luck...
  69. Yeah, I'm fat? Do you need to tell me every day?
  70. Fml!
  71. fucking hell...
  72. My roommate...
  73. You DON'T like me!
  74. Fuck my family
  75. Eurgh deadlines...
  76. Good things...
  77. "good conversation?" my ass fuckwit!
  78. She Said 6 inches Is Too Small
  79. freaking christmas lights
  80. Clumsy and Jittery
  81. Bleach for Colored Clothes
  82. So EXCITED! :D
  83. "Bullying awareness"
  84. Fucking November
  85. I hate the winter...
  86. Dead Radio
  87. I try...so hard...
  88. Fireworks.
  89. Clocks
  90. Today, I took a risk...
  91. Cunts.
  92. :(!!
  93. We're Closed...
  94. I really hate you right now Kevin!
  95. Public Transportation
  96. I don't get it...
  97. Crutches
  98. Dear whoever manages govteen....
  99. Why do others have to provoke me?
  100. Fuck you.
  101. Whore Fucker
  102. Landlady
  103. I found my camera!!!
  104. Why wouldn't he bitch?
  105. Too tired
  106. Currys.
  107. Done
  108. Political Discussion
  109. Grown men attacking children
  110. My homosexuality rears its ugly head again...
  111. As I walk around the place I work...
  112. Learn to spell, or use a bloody spellchecker.
  113. Get a fucking re-download button you IDIOTS
  114. Fuck Traffic and Fuck the New York Subway system
  115. LaRoche:)
  116. My life of Thursdays...
  117. Friendships
  118. Why does everyone laugh at this??!!
  119. Sad...
  120. Teeheeheehee!!! Happy vent!
  121. Just passed the mid term exam!!!!!
  122. TechGuys (Again!)
  123. i can't do this anymore...
  124. Flat tires
  125. Oh my god oh my god oh my god.
  126. Lesbian Neighbhor Woman...give us a break.
  127. GET The FUCK IN!
  128. D:
  129. Neighbour girl.
  130. Why the fuck
  131. My Kingdom for...
  132. I'm sad :( And disappointed. And quite pissed off. And and.. yeah.
  133. is a sidewalk private property?
  134. Lazy day? or just plain lazy?
  135. Yeah, I'm gay... Way to ask on facebook...
  136. Gran Turismo 5: Prologue
  137. New episdoes of QI!
  138. Fuck my life...
  139. Fuck
  140. Family Camping Trip
  141. i dont wanna grow up!!!
  142. Facebook "likes" need to stop
  143. This is a happy vent but...
  144. Caring about others.
  145. Why?
  146. Oh god oh god oh god oh god oh god!
  147. Another happy vent!!!
  148. damn you Discovery
  149. So happy (:
  150. :( pissed off :(